ännu en film

Hejsan sötisar!! Det blev aldrig något bad... gick upp och böt pyjams (har bott i min andra nu ett tag) ;) och jag hamnade i sängen med datan, och nu tittar jag på "andra sidan häcken" som går på kanal 5. Jag kommer att ta en dusch lite senare ikväll istället.

Imorgon ska jag till farfar :D det var jätte länge sen vi träffades!! <33 så det kommer bli kul, det blir ingen uppdatering medans jag är där då. Sen på torsdag kanske jag ska va med Emilia :D <33 Wiie!! har inte träffat henne på typ flera månader känns det som .. <333 så det kommer bli roooligt :P <33

Har precis varit inne på en GRYM blogg!! ni måste bara gå in på den! Hon är så stark, hon har förlorat 3 familje medlemmar och jag tycker så synd om henne! men hon är verkligen jätte stark och kämpar. ÄLSKAR hennes blogg! Checka in: www.juliahofsweden.blogg.se <3333

Ha det så bra :) <3 hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0