God jul , hehehe

opsii , hann inte göra något inlägg igår !
Eftersom Mormor ,Morbror,Sara och Alfred var här från 11 till typ 15 sen så åkte vi direkt till Farmor & Farfar där faster , Pontus och Sötnosen Linnea var!

Sen komm vi hem vid kanske halv tio eller något , då satt jag mig och myste lite med familjen och elva eller så somnade jag , ahhaha trött tjej :p

Men , Hoppas att ni fick en lika trevlig och mysig jul som jag fick ! Jag saknade bara några personer från släkten!
Rille,Patrik,Anna,Filip och Busen Fabbe labbe :p

Fick en massa fina presenter och Pontus hade seriöst gjort vääääääärldens godaste knäck :p

Men nu ska jag kolla på Nelly.com lite :)

Puss



Hahhahahahahhahaha , FUL ! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0