Hemma!!

Hej Hej :) kom hem för några minuter sen. Jag hade så sjukt roligt! :D det blev mycket roligare en vad jag hade tänkt mig! hehe, det var i något inlägg sär kag skrev att julafton skulle bli jätte tråkig ... Hade visst fel ;) a, maten var super god och julklapparna var jätte fina :P <3 jag fick ett jätte snyggt skal till mobilen och JÄTTE mycket pengar!!!! ;P <33 fick loge mer små saker också. Imorgon ska vi till mina och Tobbes "låtsas kusiner" :/ (gillar inte att vara där!!!) vi kommer att fira typ som en mini julafton med mer paket och ännu mera julmat ... Ohh, är verkligen trött på all julmat. Men inte så konstigt eftersom att jag har hållit på med det typ hela julen nu på Nygårds ;)

Hoppas ni haft en trevlig julafton alla fina läsare! :) Hejdå <3 /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0