mys

Hej hej ,
idag var vi ju på kolmården(stav?) och det var värkligen hur mysigt som hällst. Och sen gillade ju Linnéa att kolla på djuren också!
Bilderna kommer imorgon. Imorgon åker jag ju även hem:/ Men är ändå liiiite glad eftersom att min älsklig (iPhonen) kommit :DDDD Pappa har fixat den redan :)

så allihop , nytt nummer från och med imorgon. Så ni som vill ha det får fråga på facebook, eller något !

Ikväll så ska jag och faster kolla film :D ingen twiligth idag , vi ska kolla den senare . Skivan var repad:s

men pussis :*

göra imorgon ;


*vakna
*äta frukost
*fixa mig
*dra hem :/
*dushaaaa :D





Kommentarer
Postat av: anonym

Hej! skulle inte du och Nathalie kunna lägga ut era mobil nummer på bloggen?? skulle vara roligt och ha dom!! :D kram!

2011-12-28 @ 19:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0