rubriken sprang ditåt ---------->

Hej , just nu ligger jag här hemma i sängen . Och bloggar , har precis fixat en ny design . Som ni kanske märker , hehhe!

Men den är inte helt färdig än , ni ser den vita kanten ? DEN SKA BORT  är piss arg på den !

Men iallfall , Nathalie är just nu på Nygårds . Hon sa att hon skulle blogga ifall hon hann !
Men ni kommer få en massa uppdatering ikväll och hela tiden , hoppas vi.

Hehhehe , är iallfall grymt hungrig!
Idag har jag vart med Nathalie och vi tog 660 till centrum och gick in till ICA och köpte Ben & Jerry's , muuuuums!

Är iallfall sjukt trött och less på mitt hår , så kort att jag dör!
Men får vänta tills det växer ut, pallar/vill inte ha löshår. Eftersom att jag inte gillar att ha det , eller orkar inte . Men på vissa är det satans snyggt , som tex på Jelena? det passar henne jätte bra och hennes hår , gahhhh ge mig det ! kolla hennes och Linas blogg här, Kommer inte direkt på några fler som jag känner som har löshår , hahah!

ikväll vet jag inte vad som händer direkt , eftersom Nathalie drog till Nygård , så ja det blir nog en massa uppdatering!

Hahhaa , Hoppas ni orkade läsa allt dethära! ♥

Puss ♥

btw; har laggt till nya kategorier, så ni der vem som skrivit!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0