satsa

Hej ,
Nu ska jag börja satsa lite på bloggen. Fixa lite bättre och finare design!
Och skriva en massa inlägg, så vi får massa läsare och kommentarer och varför inte hamna på blogg.se framsida ?
Nattis äru me du med ?

Men ja kommer ändå ha ett liv och försöka att inte skriva om så tråkiga saker!


Men iallfall sitter fortfarande och myser.Ska nog snart ta och lägga mig , är lite trött. Med tane på att jag gick upp 06.50 imorse!
Men inte riktigt än.
Vet inte vad vi ska göra imorgon , men vi kanske kollar film och hittar på ågot annat skojsigt.

Just nu vet jag inte riktigt vad det är på tv , men ska vara lite social nu också

Btw. När jag får min iPhone så får ni mer inlägg jue :D

Pussen


ska ta nya foton någon dag också :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0