today

Hej  hej.
Idag så är jag ju hos faster,Pontus och Linnéa. som ni visste , kanske?
Men vi ska iallafall till Kolmården(stav?) idag. skit roligt, men alla dom djuren som brukar vara ute på sommaen är ju inte där nu!
Men vi kan kolla på krokodiler,spindla och ormar osv.
Vi får se om jag tar lite bilder jag kan lägga upp senare när vi kommer hem !

Men just nu sover Linnéa , så vi åker efter att hon vaknat och fixat sig med kläder.
För er som inte visste är Linnéa min kusin och är 1 år :p

Det ska bli toppen roligt idag på kolmården (stavning?)!
Juste nu är min iPhone skickad så den kommer väll om några/nån dagar /dag :p

Längtar till vecka 4 då har vi ju klass resa och så , sen vecka  till 1 har vi fotbolls cup med skooooolan :DD

Sen vill jag ha sommar och p-18 cup med laget , fy vad underbart allt var !

Hoppas Linnéa inte sover allt för länge typ 3 timmar eller något *blink* Då orkar jag inte vänta , hehehe *blink*

Har även precis kollat i en H&M katalog (k b r y ) heheheh :p

Men nu ska jag inte trötta ut er mer *bliiiink*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0