Inlägget jag skrev värkar inte ha publicerats -.-

Hej ,
För några timmar sedan så skrev jag ett SJUKT långt inlägg!
Om dagen och så , men det har inte publicerats! Nej , jag hatar inte blogg.se....

Så jag tänkte berätta lite om dagen då.
Jag började dagen med att larmet börja ringa vid 08.00 , men självklart somna jag om..
Vakna klockan 09.00 av att mormor väckte mig och jag slöade hela förmiddagen. Sen vid typ kvart över två halv tre ,kom morbror,Sara,Alfred & Oscar och vi drog till Kista Mässan. Där det var någon djur grej.

Ganska roligt faktiskt , Alfred sprang runt som en galning.
Sen kom jag hem vid kanske halv sex , ithink. Då gick jag upp och skypa en kortis med Agnes till kanske sex eller något , då vare käääk. Mums Oxfile med potatisgrattäng :DDDD

Sen har jag inte gjort något förutom att fota lite och städa lite grann..
NATHALIE : Tycker du vi ska byta design? Jag är ganska less på den vi har...

Messa mig svaret eller fecebook eller sådant.


Nu ligger jag i sängen och har skit tråk. Men ska dejta sängen nu , med tanke på att det är träning imorrn och skolan börjar på måndag.... ♥

Puss , bilderna från idag kommer imorgon ♥

image description

Kommentarer
Postat av: mormor

God natt snygging.

2012-01-08 @ 00:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0